Prvé vydanie: 7. marca 2017
Vydanie pre PC: 17. marca 2017
Hráči: 1 hráč
Rozlíšenie obrazovky: 480 p-1 080 p Krv, čiastočná nahota, silný jazyk, násilie
NieR: Automata nie je dokonalá
od Garrett Glass

Ak začnete NieR: Automata predtým, ako dokončí inštaláciu, narazíte na zdanlivo neškodnú obrazovku načítania s otázkou s možnosťou výberu z viacerých odpovedí: Odkiaľ bude tá naša? Odtiaľ vám položí ďalšie otázky v závislosti od vašej odpovede. Žiadny z nich nie je uspokojivý, preto je nevyhnutné, aby ste začali znova a znova, pokiaľ nevyberiete možnosť „Na to nemám čas“. To je na obrazovku načítania hlboké, ale len to poškriabe povrch tejto brilantnej a existencialistickej hry.

V ďalekej budúcnosti ľudia opustili svoju domovskú planétu kvôli invázii mimozemšťanov. Medzitým ľudia postavili androidy ako 2B a 9S, protagonistov hry, na boj proti mimozemským strojom na Zemi. NieR: Automata Filozofia má korene v existencializme a vidieť ju skúmať v humanoidných, mechanických postavách v dobe, kde je automatizácia a jedinečnosť hneď za rohom, robí príbeh fascinujúcejším. Napríklad v strojoch mimozemšťanov sa niečo stalo, čo spôsobilo, že sa rozdelili na frakcie, z ktorých každá mala iné predstavy o tom, ako najlepšie prežiť svoj život. Medzitým androidi bojujú o potlačenie svojej ľudskosti za jediným účelom boja za „ sláva ľudstva. ' Vy, ktorí ovládate tieto androidy, stojíte pri hraní aj o svoje vlastné dilemy. Plníte svoje príkazy a bez rozdielu odosielate všetky stroje, alebo niektorým začínate dôverovať? A keď zomriete a získate (alebo nedokážete) svoje telo, ste stále rovnaký android ako predtým?

Ďalšia téma z NieR: Automata je príroda vs. Po stranách budov rastie vegetácia a vodopády rozdeľujú spadnuté bytové komplexy. Aj vo väčšinou kovových štruktúrach, ako je opustená továreň, nájdete po mólach trochu krovia. Tento druh nastavenia sme však už videli a textúry sú trochu žiaduce. Tento svet sa odlišuje rozsahom a rozsahom jeho štruktúr a goliášov. Jedno také monštrum je súčasťou opustenej továrne a vy ho musíte celú vyliezť, kým ho budete môcť stiahnuť. NieR: Automata beží pri hladkých 60 FPS a pri cestovaní medzi oblasťami chýbajú obrazovky pre načítanie, aj keď by ste sa pre rýchle cestovanie vybrali na pomerne dlhé časy.

Najnovšie veci na CheatCC!

Na jeho povrchu, NieR: Automata je štandardné akčné RPG. Určili ste tlačidlá pre ťažké a ľahké útoky, projektily a rázy. Môžete vybaviť viacero zbraní na blízko, aby ste vytvorili zničujúce kombá, a tiež môžete nakupovať, spájať a aktualizovať čipy, ktoré zlepšia vašu bojovú zdatnosť. Lusky plávajú po stranách 2B a 9S a vystrelia ľahkú alebo ťažkú ​​muníciu - tá druhá vyžaduje vychladnutie, než budete môcť znova strieľať - podržaním jedného z tlačidiel na ramene. Kým hackujete a sekáte, môžete kedykoľvek zamieriť pravou analógovou páčkou a vystreliť, akoby ste sa zrazu hrali na strelca. Berte na vedomie, pretože tieto základné mechanizmy pomáhajú vysvetliť, prečo toto žánrovo ohýbajúce dobrodružstvo funguje.

NieR: Snímka obrazovky automatu

V ktoromkoľvek bode, NieR: Automata sa môže z akčného RPG zmeniť na plošinovku podobnú rolovaniu Proti , ako guľové peklo Super hviezdny prach alebo sa im to páči Meč , aby sme vymenovali niekoľko žánrov. Aj keď som sa pôvodne obával, že toto bude ďalší prípad videohry, ktorá zažije krízu identity, uisťujem vás, že tomu tak nie je. NieR: Automata bez problémov kombinuje tieto žánre a to všetko vďaka dynamickému fotoaparátu. Pomáha tiež to, že či už skúmate otvorený svet alebo pilotujete svoj mechový oblek z vtáčej perspektívy, ovládanie je v celom rozsahu konzistentné. Zvlášť na mňa tiež zapôsobilo, keď som v otvorenom svete bojoval s jedným nepriateľom z pekelného pekla a dal mi šancu vidieť, ako munícia vyzerá z 3D perspektívy. Neustály žánrový a perspektívny posun dodáva štandardnému, aj keď solídnemu, bojovému systému veľmi potrebnú príchuť.

NieR: Snímka obrazovky automatu

Fakturácia ako otvorený svet, NieR: Automata konkuruje iným nedávnym vydaniam ako Horizon: Zero Dawn a The Legend of Zelda: Breath of the Wild . Je otázne, či dokáže odlákať spotrebiteľov od ostatných, ale našťastie táto hra dodáva prieskumu svoju vlastnú príchuť. Pamätajte si, NieR: Automata prepína medzi 2D platformou a 3D akčným RPG prostredníctvom rozmarných výstrelov kamery, a to platí pri jednoduchom skúmaní krajiny. Keď máte kameru úplne pod kontrolou, môžete slobodne objavovať rôzne krajiny vrátane púšte, opustenej továrne a mesta. Keď sa však dostanete do cieľa, fotoaparát si užije svoj vlastný život a odhalí úrovne platformovania vytvorené s citom pre detail architekta. Ostatné hry, ako napr neslávne známy a Assassin’s Creed , majú tiež určité plošinky, ale zahŕňa to pomalé lezenie po rovnakých budovách. V NieR: Automata , neexistuje však také spomalenie; môžete jednoducho ísť hore po vetve stromu ako po rampe alebo dvojskokom medzi horskými dráhami.

Komentáre Na zobrazenie súboru je potrebné povoliť JavaScript komentáre založené na Disqus. komentáre blogu poháňanéDiskusia