Moja recenzia na Pok émon ranč

Systém: Wii (WiiWare) Pozrite sa na legendu hodnotenia
Vývojár: Nintendo 1,0 - 1,9 = Vyhnite sa 4,0 - 4,4 = Skvelé
Krčma: Nintendo 2,0 - 2,4 = slabý 4,5 - 4,9 = treba kúpiť
Vydanie: 9. júna 2008 2,5 - 2,9 = priemer 5,0 = najlepší
Hráči: 1 3,0 - 3,4 = fér
Hodnotenie ESRB: Všetci 3,5 - 3,9 = dobré

Môj Pok émon Ranch je skvelý nástroj na pomoc ľuďom, ktorí majú Pok émon Diamond alebo Pok émon Pearl a nedokončili pok édex po hre. Je však veľmi dôležité si uvedomiť, skôr ako začnete zvažovať zníženie 1 000 Wii bodov za tento titul, že to nie je hra. Neexistuje žiadny príbeh, žiadny prehnaný cieľ a skutočný začiatok ani koniec. Na čo je teda vlastne táto „hra“ dobrá?

Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch

Hneď ako spustíte hru, predstaví sa vám Hayley, ktorá je veľmi milé dievča a začína Pok émon ranč. Má šesť vlastných Pok émon, aby prispela na váš začínajúci ranč, ale bude na vás, aby ste ranč Pok émon o úroveň vyššie pridaním Pok émon. Pok émon môžete pridať jedným z dvoch spôsobov: buď prenosom svojich ťažko zarobených Pok émon z Diamond alebo Pearl, alebo čakaním, kým vám Hayley dodá jeden Pok émon denne. Vaša prvá inovácia prichádza, keď máte na ranči dvadsať Pok é mesiacov, takže ak čakáte na Hayley, máte dva týždne prihlasovania sa každý deň, aby ste mohli získať toľko potrebnú aktualizáciu. Odvtedy budú aktualizácie celkom pravidelné, pričom tie najpodstatnejšie budú po päťdesiatich, sto a päťsto markách.

Ako som už povedal, My Pok émon Ranch nie je v skutočnosti hra. Ale najviac hratelnou stránkou, ktorú má, sú malé vylepšenia, ktoré pochádzajú z umiestnenia väčšieho počtu Pok émon na váš ranč. Keď máte prvých šesť Pok émon, nemôžete s ich Pok émon doslova nič robiť, okrem fotografovania. S kamerou ani so svojou postavou nemôžete hýbať, dianie môžete sledovať iba na automatickej kamere. Na začiatku to nie je také zlé, jednoducho preto, že Pok émon sú tak roztomilé, a môžete svoje Mii importovať a sledovať, ako interagujú s rôznymi Pok émon. Avšak po niekoľkých minútach sa zdá, že to nie je nič iné ako šetrič obrazovky a začne byť šialene nudný.

Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch

Našťastie vám tieto aktualizácie ranča poskytujú možnosť pohybu po stále sa rozširujúcom ranči a priblíženie obľúbeného Pok émon. Stále nemôžete nič ovládať priamo, ale čoskoro získate možnosť vyzdvihnúť Miisa a Pok émon, ako aj označiť niektoré Pok émon ako obľúbené, aby ste si ich mohli rýchlo priblížiť a zistiť, čo robia. Ako budete postupovať a zbierať ďalšie Pok émon, vaši obyvatelia ranča sa tiež naučia, ako robiť špeciálne prehliadky. Tieto sprievody sa dejú náhodne a môžu zahŕňať všetko od neznámeho hláskovania klávesnice po Pok émon zostavenie do obrovských hodín.

Ako postupujete vyššie, budete tiež môcť svojmu Pok émon odomykať malé hračky, s ktorými sa bude hrať a komunikovať. Niektoré, napríklad balóny a vlajky Pok é, sú celkom zbytočné a Pok émon ich len náhodne vyberie a potom ich položí. Hračky, ako je mikrofón, ktorý umožňuje Pok émon vystúpiť a spievať, alebo delo, ktoré vystreľuje Pok émon cez ranč, sú celkom skvelé a sledovať interakciu Pok émon s nimi môže byť v skutočnosti trochu zábavná. Pretože však neexistuje spôsob, ako skutočne ovládať interakciu medzi Pok émon a hračkami, sledovanie aj tých najzaujímavejších interakcií po určitom čase zastará.

Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch

Snímky obrazovky / obrázky Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Snímka obrazovky Môj Pok émon Ranch - kliknutím ju zväčšíte Prezentácia